LOADING...
30 ápr

Mire jó a google adwords?

Az AdWords előnyei

Az AdWords, a Google online hirdetési programja lehetővé teszi az új ügyfelek elérését és a vállalkozás fejlődését. Megválasztható a hirdetések megjelenési helye, beállítható a legmegfelelőbb költségkeret és mérhető a hirdetés hatása. Nincs minimális költési kötelezettség. A folyamat bármikor szüneteltethető vagy leállítható Elérheti azokat a felhasználókat, akik termékeire és szolgáltatásaira keresnek rá, valamint azokat, akik az Ön kínálatához hasonló témájú webhelyeken böngésznek. A kattintásonkénti költségen (CPC) alapuló ajánlattétel esetén csak akkor kell fizetnie, ha hirdetésére kattintanak. Search Advertising Process A hirdetések megjelennek a releváns tartalmak mellett –> A felhasználók a hirdetésekre kattintanak –> …és eljutnak vállalkozásához

A Google AdWords segítségével történő hirdetés előnyei

Az AdWords szolgáltatás olyan jellemzőkkel bír, amelyek megkülönböztetik a reklámozás többi formájától. Az AdWords használata révén a következőkre nyílik lehetősége: Computer screen Pontosan akkor érheti el az embereket, amikor az Ön kínálata után kutatnak Hirdetését akkor jelenítjük meg a felhasználók számára, amikor olyan termékeket vagy szolgáltatásokat keresnek, mint amilyenek az Ön kínálatában is szerepelnek. Ezek az emberek nagyobb valószínűséggel reagálnak a hirdetésre. Megadhatja, hogy hol jelenjenek meg hirdetései. Meghatározhat konkrét webhelyeket és földrajzi területeket (országokat, megyéket és városokat is). Maga a Google Display Hálózat (Google Display Network, GDN) a felhasználók 80%-át éri el az Egyesült Államokban. Calculator and money Megszabhatja saját költségeit A kattintásonkénti költség (cost-per-click, CPC) ajánlattétellel Önnek csak akkor kell fizetnie, ha valaki kattint az Ön hirdetésére, és nem akkor, ha hirdetése megjelenik. Többféle ajánlattételi lehetőség közül választhat. Ön döntheti el, hogy havi szinten mennyi pénzt szeretne költeni, és soha nem számítunk fel a megadottnál nagyobb összeget. Nincs minimális költési kötelezettség. Graph Megtudhatja, hogy hirdetése pontosan milyen téren ér el sikereket, és ez alapján továbbfejleszthetjük azt Tekintse meg a hirdetése teljesítményével kapcsolatos jelentéseket. Ezekből többek közt kiderül, hogy hány új ügyfél kapcsolódott vállalkozásához a hirdetésén keresztül, honnan érkeztek az új látogatók. Szerkesszük, és hatékonyabbá tesszük hirdetését az AdWords eszközeinek segítségével, és ezáltal megnövelve azoknak a potenciális ügyfeleknek a számát, akik kapcsolatba lépnek a vállalkozásával.

Példa

Tegyük fel, hogy Ön egy kerékpárjavító műhelyt üzemeltet Szeged közelében. hirdetését úgy állítjuk be, hogy a helyszínen levő ügyfelek számára jelenjenek meg, és ha a környéken lakó vagy arra járó felhasználó a Google keresővel a „bicikliszerviz Szeged közelében” kifejezésre keres, megjelenik számára az Ön hirdetése, és arra kattintva kapcsolatba léphet az Ön vállalkozásával. Roppant egyszerűen el tudjuk indítani Önnek a szolgáltatást, és ugyanilyen könnyen szüneteltetheti is, vagy teljesen felhagyhat vele. Nincsenek felmondhatatlan kötelezettségek. Az AdWords az alábbi módokon segíthet elérni általános üzleti céljait.

Az áruházban tett látogatások számának növelése

Az AdWords segítségével növelheti a fizikai áruház ismertségét, és növelheti a betérő potenciális ügyfelek számát. Konkrét helyeket célozhat meg, hogy hirdetése csak a kívánt területen vagy annak közelében keresők számára jelenjen meg. Felkeltheti a potenciális ügyfelek érdeklődését azzal, hogy a helybővítményekkel címet, telefonszámot, és térképet adunk a hirdetésekhez. Így a vásárolók könnyebben megtalálhatják és elérhetik vállalkozását.

Telefonhívások számának növelése

Az AdWords segítségével növelheti a vállalkozása iránt érdeklődő telefonhívások számát. Hirdetésével együtt megjelenítheti telefonszámát is, és így a felhasználók könnyebben elérhetik Önt telefonon. A mobileszközös felhasználók pedig egy kattintással fel is hívhatják Önt.

Online értékesítések növelése

Ha Ön online értékesítéssel foglalkozik, az AdWords segítségével növelheti a megrendelések számát. Jelenítse meg hirdetését a felhasználóknak akkor, amikor a termékre keresnek, és irányítsa át őket webhelyére, ahol azonnal meg is vásárolhatják azt. Azt is nyomon követheti, hogy a hirdetésére leadott kattintások mikor vezetnek közvetlenül megrendeléshez webhelyén. Így lemérheti és javíthatja hirdetései befektetési megtérülését (ROI).

Online lead-ek számának növelése

Ha szeretné, hogy potenciális ügyfelei kitöltsenek egy kapcsolatfelvételi űrlapot webhelyén, hirdetési linkjét közvetlenül erre az oldalra is irányíthatja – így növeli annak az esélyét, hogy egy kattintásból lead lesz. Hirdetésében kiemelheti vállalkozása értékelését vagy egy harmadik fél véleményét, ezzel is ösztönözve az érdeklődőket a webhely felkeresésére.